10/11/19

Exposició individual "ENCANTS"

ENCANTS
de Mònica Solsona

A part de dibuixar el que més m’agrada és trobar-me coses pel carrer o rebuscant pels Encants. Sovint les reutilitzo en les meves creacions i els dono una segona oportunitat. La vida quotidiana, els interiors de les cases i ara també, la ceràmica, m’inspiren totalment. M’agrada dibuixar llocs misteriosos, piscines, hivernacles, moments dins el somni... No puc evitar l’expansió quan treballo, vaig omplint la gran taula de material i acabo dibuixant en una cantonada, crec que ens passa a tots.
Sovint he pensat com veuria una parada del Encants amb les meves coses...
Seria més o menys així.


Us esperem:
El Diluvio Universal
C/ Guilleries 2 BCN

INAUGURACIÓ VERMUT:
Dissabte 16 de Novembre de 2019 a les 12H

No hay comentarios:

Exposició "Encants"

Exposició "Encants"  a  El Diluvio Universal  fins el 12 de desembre del 2019